Leta i den här bloggen

söndag 18 november 2012

Senja dehär inlägget är bara för dig :)

Tackvare min bästa vän Senja så  har jag blivit kär i flera pojkar på sistone, hon är VÄLDIGT bra på att hitta super söta killar på youtube! Så nu tänkte jag visa några av dem :)



Jag behöver knappast säga vem dehär är för jag tror att alla vet, men efter Senja visa till mig dom
 så har jag varit helt kär, min favorit av dom är Louis

Dehär e Janoskians, dom e en prank group från Australien. Dom är super roliga (gäller att gå och titta på dom) och dom t.o.m sjunger, de har en single som heter Set This World On Fire och den är jätte bra, och dom har ljuvliga australienska aksenter ;) min favorit e Beau

 Dehär e Jack och Finn Harries, Jack har sin egen youtube channel vart han
posta olika videon på sig själv och ibland har han sin tvillingsbror med sig, de e super
super gulliga och videorna är jätte bra!
 

Dehär e Emblem 3 som e från X Factor US dehär året. Dom sjunger helt underbart, och dom e helt underbara :)

Last but not least: Unoion J, dom e från X Factor UK dehär året, min favorit av dom är George Shelley, han e såå söt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar