Leta i den här bloggen

onsdag 12 juni 2013

Äntligen hemma <3

Jag kom igår hem från skribalägret, alltså jag var där i 9 dagar och jobbar där som en ledare för skribterna, alltså jag är en hjällpis och tar hand om skriborna. Jag hade SUPER kul!! Fast skriborna var 3 år yngre så var dom jätte trevliga, ja bonda me flera skribor och hade jätte roligt med de andra ledarna. Jag saknar dom alla nu ren, de känns så konstigt att va hemma, o konstigt hu ja sakna deras alla barnsliga små saker som ändå va superkula! Ha int haft såhär roligt på länge :D fast de känns ändå skönt o vara hemma tillbaka i stan, att få sova och dusha i eget hem och att få träffa alla kaverin igen <3






    De blev lite villt vid fotbolls matchen,   
    men de va värt de för vi ledare vann 
    skriborna 5-2 :D
    Vi hade otroligt bra väder, som tur fö 
    de ända vi gjorde på fritide var att sola
    annors skulle det ha blivit lite tråkigt 
    ifall vädret sku ha vari skit


    Haha fråga int varför men vi hade lite
    yolo fiilis, lol

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar