Leta i den här bloggen

söndag 18 augusti 2013

Weekend festival day 1

Alltså det finns int ens ord jag kan säga hur bra det var på weekend festivalen! Det var så bra och jag fick se alla jag ville och de uppträdde bättre än vad jag trodde :D det har nog varit en riktig stor upplevelse till mig och jag kommer aldrig glömma de. Vädret var också otroligt bra, vi fo dit ti ren klockan 3 och kom tillbaka 12 på natten ,tänk att vi sto i 9 timmar men det kändes bara som några timmar, men jag fick nog sen lite ont i fötterna när jag kom hem :D men otroligt bra var det nog, om ni nångång får chansen att fa så då gäller det verkligen att fa, money well spent kan ja ba säga ;) det bästa med fredagen var att jag fick se Zedd och Armin Van Buuren, dom är båda så underbara <3 men Far East Movement, Redrama och Example drog också sjukt bra deras show! Cheek och Mikael Gabriel var också underbara <3 tyvärr så såg jag int Calvin Harris för tältet var han var i var helt proppfullt, man kunde nästan int ens andas där så därför gick vi int dit...

Far East Movement:



Cheek & Mikael Gabriel:

 
 
Redrama:



Example:
 
Zedd:












Armin Van Buuren:










 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar