Leta i den här bloggen

torsdag 2 januari 2014

Tb 2013 - Youtube Channels

Ja tänker börja med en ny sak som ja döpte till Tb 2013, som ni säkert märkte. Men jaa de går ut på att jag skriver om saker från 2013 som jag har gjort, upplevt eller nåt ditåt. Så mitt första inlägg i denna kategori kommer handla om youtubers :D mitt "intresse" för youtubers började när min vän Senja introduserade mig till Jacksgap och Janoskians. Sen började jag kolla på andra youtubers, så nu tänker jag säga vilka som är mina favoriter:

Jacksgap:

Janoskians:

Caspar Lee:

Thatcherjoe:
Han heter pårikitigt Joe Sugg och han är bror till Zoe, hon heter Zoella på youtube, ni kanske vet henne. Iaf så ja fick veta ganska nyligen om honom, men jag tyckte om honom redan efter första videon :D

Han gör ganska många videon tillsammans med hans syster Zoe, hon har också helt bra videon

Han gör också ganska många videon med Alfie Deyes, hans youtube channel heter PointlessBlog, hans videon är också roliga







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar