Leta i den här bloggen

fredag 4 april 2014

Tallin

Vi åkte till Tallin förra veckan. Det var jätte roligt, vädret var underbart! :D vi shoppade, drack och jaa int väl så mycke annat :D haha jag söndrade en flaska smirnoff ice i Tallins terminal, så ni kan gissa hudan dag ja hade :D



    "I'm gonna have to go in to the map", 
     höhö vet ni varifrån de e ;)



    R.I.P bottle number 2 of smirnoff





    Jag har inte på länge mått så här illa som jag gjorde dagen efter... Meeen lite pizza, ice tea, choklad o himym klockan 10.00 på kvällen så ble jag äntligen bättre :D de va de första jag åt på hela dan..sov. 9h på vessa golve... Btw på tal om himym såg ni den sista avsnittet som nim idag? Det var såå underbart! Jag grät, haha jag brukar alltid gråta när en serie tar slut :D iaf så slutet var såå underbart <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar