Leta i den här bloggen

torsdag 26 juni 2014

Löndön baby

Så första dagen när vi kom till London, så gjorde vi inte någo så jätte speciellt. Vi gick lite runt vår hotel area, och sen gick vi till Covent Garden och shoppa. Vi gick runt, shoppade, vi gick inte o titta på nå speciella turist juttun. Men jag märkte nog under första dagen att London är nog en stad jag skulle kunna bo i, älskar London så mycke! Jag fo till London på onsdag med min syster Sofie och hennes pojkvän Jan. Min vän Senja kommer först på fredag, då när vi ska fara och titta på One Direction! Iiik! Och doms förbänd är 5 Seconds of Summer!! Iik! Can't wait! :D
    Här är min syster och hennes pojkvän

   Vi hitta en Mumin shop i London! What?! (Ni som inte vet så jag kommer från Finland, varifrån Mumin också kommer, så dfö är jag så excited över att hitta en Mumin shop i London :D)

   Här va dendä statyn som är i mitten av en rondell (?), vet int rikit va ja ska kalla de, där gick bilar och människor att de va mera som en gå gata, var bilar kunde köra på :D nåjaa iaf min point var att där kunde man fa till typ 6 (?) olika gator, kommer int ihåg om de va 6,7 elr 5 :D men iaf så jag tycker att nån hade sagt att den platsen är ganska "känd", är inte så säker :D mitt minne nog...

    Här är vår gata var vårt hotell är





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar