Leta i den här bloggen

torsdag 24 juli 2014

Notting Hill

Så den tredje dagen gick vi till Notting Hill, vi skulle fara dit och äta morgonmål och sedan fara och titta på den kända blåa dörren från filmen Notting Hill. MEN tyvärr hittade vi inte dörren i tid för att jag måste gå och hämta våra one direction konsert biljetter från Wembley stadium. Fast vi han nog gå lite runt och kolla hur det såg ut där. Notting Hill var ett så fint ställe! Det var jätte vackert och mysigt där, en sån ljuvlig "liten" suburb (jag vet int om det egentligen är en suburb :D), men jaa det var jätte fint där, skulle så kunna tänka mig att just flytta till Notting Hill när jag är äldre ^^


   Jag blev helt kär i det här huset! 







Så här så Wembley stadium ut på dagen när jag hämtade biljetterna

Och så här såg det ut på kvällen före konseren :D

Tihi här är min biljett ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar