Leta i den här bloggen

torsdag 24 juli 2014

Oh my lord

Alltså the feels <333 Man kan int vara lyckligare efter en 5 seconds of summer och one direction konsert! 5sos var förbandet till 1D. De finns inga ord som kan förklara hur bra det var, seriöst, har väntat på att se dem i 4 år :D och att se 5sos som förband var sen bäst bonusen någonsin! :D liksom bästa kombom ever! Och en till bonus under konseren var att jag såg en massa british youtubers på konseren! Alltså min dag kunde int bara bli bättre :D ni vet hu mycke ja gillar dem så de var ganska stor juttu till mig ^^ jag så Zoella, Joe Sugg (min favorit), Dan Howell (min nästa favorit), Alfie Deyes, Louise och Marcus Butler! Alltså kan man vara mer lyckad :D så här är några bilder av 5 seconds of summer <3









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar