Leta i den här bloggen

lördag 13 september 2014

Bucket list

Som jag sade i mitt förra inlägg så gjorde jag en bucket list över mitt liv, alltså de saker jag vill åstadkomma före nästa år. Jag tänker ge några av mina ider, inte de helt för personliga, men ändå de som kan intressera/hjälpa er;

1. Få bilskolan gjort (snart färdig, jag vet jag är typ 1 år sen men det, men jaa ni vet)

2. Skaffa jobb! Jag har sort of fått ett jobb nu, det är inte ett heltidsjobb, men jobb är det ändå  (check)

3. Försöka skaffa ett heltidsjobb

4. New me! (bara ifall man är trött på sitt gamla jag), t.ex. jag ändrade mitt hår, skaffa gym kort o.s.v.  (check)

5. Läsa nästa år mera till en högskola

6. Hålla kontakt med de vänner som flyttat bort

7. Fixa min telefon, jag vet att det inte är en av dom viktigaste sakerna men när selfie kameran inte fungerar så är det en stor deal! :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar