Leta i den här bloggen

fredag 12 september 2014

Bye bye

Så de två sista dagarna gjorde jag och Senja inte nånting så jätte speciellt. Vi shoppade lite till, och sen turistade vi oss lite också :D London var nog en underbar resa allt som allt, skulle så villa flytta dit i nåt skede, eller bara fara dit fö en längre period eller t.o.m. gå studera dit. Plus ja blev helt för beroende av primark... Fast det ända jag regrettar att jag hann aldrig se Camden town :( Men jaa ja ger resan en 10+, underbart sällskap, roliga händelser, underbara shopping möjligheter, bästa konserterna, en underbar stad att bara gå runt i, plus männiksorna var så snälla där! Eller de kanske beror mest på att deras aksent är gudomligt ^^ men de ganska bra för att jag har några vänner som bor i London, och nu far min ena vän dit och studera så jag har nu ännu större orsak att fa dit :D aijoo glömde nästan säga att London har också dom bästa youtubers ;)








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar