Leta i den här bloggen

måndag 29 september 2014

Kak feber!

Ni vet att människor ibland kan få baby feber, nå jag har nu istället fått kak feber. Det ända jag vill göra är att baka och dekorera olika bakelser :D jag vet inte riktigt varför jag har det nu men jag tror det började när jag började kolla på en youtube channel var en flicka bakar en massa olika saker, som t.ex. från en hello kitty kaka till en star wars kaka att gäller gå titta på hennes channel (lämnar link nere i inlägget).
Jag var på stan några dagar sen och kollade lite på olika kak vertyg, och när jag nu hade sån kak feber så kunde jag inte bara låta bli att inte köpa någonting så jag köpte det här:

Jag köpte en cake cutter, pastry bag och några dekorstions verktyg, hoppas jag får dem snart i andvändning :D
Det är så synd att jag inte har så många födelsedagar nu på kommande så jag kan inte ännu laga någon kaka, men jag har en faktist på kommande i slutet av oktober. Men sen efter det har jag först i december nästa födelsedag... Har redan planera vilka kakor jag skall laga åt alla mina vänner, heh :D

Linkar: 
https://www.youtube.com/user/RosannaPansino, hon är den jag talade om i början av inlägget

https://www.youtube.com/user/sortedfood, det här är en annan mat lagnings youtube channel, de är helt bäst i den här channeln, så söta, roliga och lagar den bästa maten och bakelser!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar