Leta i den här bloggen

tisdag 7 oktober 2014

Cake pops

Som ni vet så har jag en lite kak feber på gång :D men jaa, vi fick gäster på fredagen så jag tänkte att varför inte baka någon efterätt, och samtidigt kan min kak feber lite sjunka, okej joo blabla lina.. Men jaa så jag bestämde att baka cake pops. Jag fick en cake pops bok förra julen, och har aldrig lagat såna förut så jag tänkte att hey let's make cake pops they said, it would be fun they said, but nooo they were ou so wrong... Cake pops är ganska besvärliga att laga, det är jätte jobbigt att få bollen att hållas på stickan, och sen skall man ännu dopoa den i vitchoklad, och bollen skall inte falla av men det gjorde den nog... Men till slut blev dem ändå helt fina och de smaka jätte gått! Iaf det resepte jag laga, om ni ser boken på bilden så kan ni gå kolla själva ifall ni vill laga, det var ett choklad resept. 



Man ser vilka jag gjorde först, och vilka som jag gjorde senare :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar