Leta i den här bloggen

onsdag 8 oktober 2014

Vine

På sistone har jag börjat kolla mer på vine, och på vine releterande youtube videon. Ni känner säkert till  vissa viners som t.ex. Nash Grier eller Cameron Dallas, men jaa det finns en massa andra människor på vine som är jätte roliga och bra. Och därför tänkte jag säga vilka som är mina favoriter.


Jack and Jack, Sam Wilkinson (längst ut till vänster). Jack and Jack är bästa vänner och gör vines och youtube videon tillsammans. Sam Wilkinson är deras bästa vän som också gör vines, denna trio är super rolig och super het ;)
                               


Såklart kollar jag också på Nash Grier (vänster) och Cameron Dallas (höger) vines och deras youtube videon också.
                               

Matt Espinosa (vänster) och Aaron Carpenter (höger), är också bra viners. Matt har också en youtube channel.
                             

Gabriel Conte (vänstra övre kanten), Brent Rivera (vänstra nedre kanten), och sen har vi Chris (högra övre hörne) och Crawford (högra nedre hörne) Collins ssom är bröder. Alla di här har också sina egna youtube channels :D
      

Sen finns det också en massa andra viners som är bra som t.ex. Logan Paul, Kenny Holland, Lele Pons, Jerome Jarre, Carter Reynolds, Jack Dail, Zach King, Hayes Grier och många andra :D men de som jag hade satti bilder av är mina favoriter, speciellt Jack and Jack och Sam Wilkinson. 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar