Leta i den här bloggen

måndag 10 november 2014

B-Day Partaj

Som jag tidigare har nämt så hade min bästa vän Simone sin födelsedag förra veckan, vi gick och firade den på fredagen. Vi hade nog så roligt, man vet att det har varit en lyckad fest när alla är hungover nästa dag :D
Här var min present åt henne, jag gav en målnings set åt henne

Sen bakade jag en cookie monster cake åt henne (fick lite bort av min kak feber nu när jag äntligen fick baka ^^)

Och här är några bilder av självaste födis barnet, lade denna bild på hennes fb wall


Det var ju halloween när vi gick och firade  så därför hade vi glow in the dark musöron :D ingen av oss orkade riktigt satsa på en kostym för vi skulle på en annan halloween fest dagen efter :D


Kakans recept hittar du HÄR!! Men jag använde DET HÄR receptet för kakbasen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar