Leta i den här bloggen

söndag 16 november 2014

Tallin

Om ni inte vet så Estland är ju en av Finlands grannländer, och det tar ungefär bara 2 timmar att åka dit med båt. Orsaken varför finländare (inte bara finländare) åker dit är för att man får alkohol för jätte billigt där, plus allt är k-18, du kan alltså köpa vodka, tequila och allt sånt som är starkare fast du är bara 18, och de kollar inte riktigt ditt id.. :D meen det är jätte roligt att fara dit på en dagskryssning, man far dit för att shoppa, köpa alkohol och dricka :D ja fo dit med min vän Julia, bestämde på fredag kväll att fara dit på lördagen :D det var ganska bra timing för att jag behövde alkohol till min födisfest som är om en månad, och det skulle bli ganska dyrt ifall jag skulle ha köpt från Finland. Men iaf här är några bilder

Newyorker

River island

Pull & Bear 

Bershka

Och här är all alkohol jag köpte

Jag testa min nya fish eye lence till mik telefon men den var inte så bra..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar