Leta i den här bloggen

måndag 8 december 2014

Adelsbal!

Så på lördagen (6.12) var det Finlands självständighetsdag. Jag var det här året på adelsbalen den 6.12, eller det kan också kallas självständighetsbal. Min vän Simone är adel så därför fick jag komma med som hennes avec. Det var en jätte rolig kväll, har inte haft så roligt på länge! Det är nog också trevligt att få håret och sminket lagat av en proffesionell, och känna sig som en prinsessa for a day ^^.  Hela kvällen var nog som en experiance, en väldigt bra sådan :D vi var först i ett hus som kallas riddarhuset, där åt vi middag, drack, dansa, superkul. Sen senare fo vi till en efterfest, varifårn jag inte kommer så mycket ihåg, heh, men som jag redan har sagt tidigare var det superkul :D





Vivian på vänster om mig och Simone på höger om mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar