Leta i den här bloggen

måndag 15 december 2014

Hot guy of the day - Evan Peters

Jag började ungefär för en dag sen kolla på tv-serien American Horror Story, jag vet, jag är sent ute men bättre sent än aldrig ;) jag hatar skräck filmer så därför har jag aldrig vågat börja kolla på de för jag har alltid trott att det är för skrämmande :D iaf så jag tittade första sesongen på en dag, för det var så bra att jag inte kunde sluta titta, om ni inte ännu har kollat på serien så borde ni börja nu! I swear to god netflix will be the death of me... Så min point var att, som säkert alla flickor håller med om som kollar på American Horror Story, att Evan Peters är helt underbaaaar <333 blev direkt kär i honom, han är nog bäst (hittils, har bara sett till sesong 2) i sesong 1, var han spelade rollen Tate Langdon, den rollen var nog underbar <3 så därför tänkte jag nämna honom till hot guy of the day.


Här är han som rollen Tate Langdon






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar