Leta i den här bloggen

tisdag 9 december 2014

Snaart!

Tihii på torsdag är det min födelsedag! Fyller äntligen 19! Plus jag har en sån brottom vecka nu! Idag har jag varit på körlektion, sen har jag varit på stan och köpt en massa grejor till min födelsedagsfest som är på fredagen, och nu skall jag gå och barnvakta 3 barn, och efter det skall jag gå till en dinner grej. Imorgon så skall jag igen ha en körlektion klockan 12 och efter det måst jag gå hem och städa och laga all det jag kan laga till fredagem för på kvällen skall jag gå till Enrique Iglesias konsert!!! Omg!!! Soo excited!!! Och sen på torsdagen när det är min riktiga födelEdag skall jag ocj tre av mina vänner resa till Estland för att fira min födis ^^ och sen på fredagen har jag brottom och laga sllt för kvällen, så ni fattar varför jag har en sådan brottom vecka :D

Här är alla grejer jag köpte idag, surprise surprise så har jag jultema :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar