Leta i den här bloggen

söndag 11 januari 2015

Enrique Iglesias

Jag var förra året (heh första gången jag skriver så;)) på Enriques konser den 10.12, fick den som födelsedags presenr av min vän Julia, gick och tittade på honom med Julia och Lene. Enriques konser var jätte bra, han fick crowden jätte bra med, och hade superbra stage charisma. Han är nog så underbar och hans röst <3333 

Hahaha förbande var en DJ och han var inte nå speciellt bra, därför tog Lene den här bilden av mig xDD





Jag vet inte vad der är men jag har någon thing för trummisar, o h han spelade trummor vid ett skede, and I was like <333 (damn it at man int kan ha emojin här) 












Hahah han hade nog ibland så konstiga moves och poses :DD



Här är hans två favorit poseringar xD



Och ibland lyckades jag bara ta en bild på rätt ställe, den här sista är helt en "oops I just farted" bild xD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar