Leta i den här bloggen

torsdag 1 januari 2015

Gott nytt åååår!!!

Gått nytt år allihopa! Jag hoppas ni alla hade en riktig trevligt nyårs firande :) jag var på en fest hos min vän, men tänker skriva ett annat inlägg om det senare, jag hade tänkt skriva i detta inlägg om nyårslöften och sånt.  
Så jag är inte en sån människa som brukar göra seriösa nyårslöften för jag vet att jag inte är så bra på att hålla dem. Men jag tänker detta år göra det jag inte gjorde förra åre. Alltså jag tänker inte den här gången bara strunta i mig själv och tro att allting går bra fast jag bara ligger hemma och gör någonting själv. För förra året spendera jag kanske 1/4 av mitt år bara hemma och gjorde inte något, och därför mådde jag inte sen så bra emotionellt för jag hade ingenting och göra, så jag tänker inte låta mig själv gå till det tillståndet mera. 

Så mina nyårs löften är:

1: Sköt bättre om dig själv, och med det menar jag min hälsa, motionera mera, ät hälsosammare, sköt bättre din kropp, alltså hår och sånt

2: Res och se mer världen

3: Studera, om jag inte kommer in någonstans så skall jag börja tänka på andra val och fast gå någon prepkurs

4: Få ditt jävla körkort nu fö guds skull :D


Här är en bild jag hittade på pinterest, som jag tycker att passar bra till mitt inlägg, för jag skall göra det här året till ett bättre år än förra året 

Och här är en bild jag lade upp på instagram som visar mitt 2014 år i bilder :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar