Leta i den här bloggen

tisdag 20 januari 2015

Hot guy of the day - When they were young

Tänkte göra en lite annorlunda hot guy of the day inlägg idag. Istället för en kändis så tänkte jag lägga upp bilder av olika kändisar som va snygga när de va yngre, såklart har alla sin charm ännu kvar men ville bara påminna er hur de såg ut i sina bästa år ;)

Christopher Walken

Clint Eastwood

Harrison Ford
Jag vet, jätte old school när jag lägger upp en bild av honom från Indiana Jones, men vem gilla inte hans utseende i de filmerna?

Bruce Willis

Bruce Springsteen

Och vem gillade nu inte hans fina baksida ;)

Kevin Costner

Antonio Banderas
Sist men verkligen inte minst! Antonio Banderas är en av mina favorit skådespelare. Jag såg honom för första gången i once upon a time in mexico filmen, och blev direkt kär i honom, dessutom så är once upon a time in mexico fortfarande min favorit film (kom ut 2003), och jag älskar The Mexico trilogin, var once upon a time in mexico är den sista delen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar