Leta i den här bloggen

torsdag 15 januari 2015

Nya serier

Nu på den senaste tiden har jag börjat kolla på tre nya serier, så tänkte berätta om dem fast jag tror ren att ni har kollat på dem :D

1. Outlander
Outlander är en serie som handlar kort sagt om Claire som åker tillbaka i tiden från 1945 England till 1700-talets Skottland. Serien kan vara lite långtråkig i början men efter 2 episoden så blev jag iaf hooked. Jag tycker att det är bra att man gör en serie om något helt annat för en gångs skull, har aldrig sett en serie med likadan storyline, och har inte heller sett serier var som har utspelas i Skottland. Och det skadar inte och kolla på en snygg skott ;)
Hahaha den här bilden var bara too good to pass on :D


2. Marco Polo
Som seriens titel säger så handlar ju serien om Marco Polo och hans tid i Asien. Och som ni ser på bilden så finns serien också på netflix. Jag har alltid varit intresserad över Asiens historia, och har alltid velat veta mer om deras kultur och dynasti, men vi lärde oss aldrig mycket om Asien i skolan, speciellt inte om deras kultur, så därför tycker jag också att den här serien är intressant att kolla på. And once again, huvudpersonen är snygg ;)


3. Supernatural
Jooo jag vet ni alla har säkert redan sett alla sesonger, men dom som inte ännu har kolla så det gäller nog! Har alltid velat titta men jag hatar skräckfilmer så jag har alltid trott att det är för skrämmande, men efter att ha kollat American horror story så tänkte jag att jag klarar av mig, och det gjorde jag :D det är inte alls för skrämmande xD Serien handlar alltså om två bröder Sam och Dean som dödar olika supernatural creatures. Och jag tror inte att jag måste berätta hur snygga alla är i denna serie ;)


P.S. Ville bara pointera att jag kollar inte på de här serierna bara för att det finns snygga män i dem, utan jag tycker att serierna är jätte bra och intressanta, men som bonus så finns det lite eyecandy as well ;)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar