Leta i den här bloggen

söndag 11 januari 2015

Och så vad det slut på lotr

Var på fredagen och kollade på den sista delen av The Hobbit. Filmen var nog jätte bra men det var nog jätte synd att Fili och Kili, speciellt Kili, dog i slutet (förlåt ifall jag spoila för någon) :(((( 
De nog synd att alla filmer som har med sagan om ringen att göra är nu slut, inga mera filmer, som iaf jag tycker är synd för att jag har gillat alla filmer väldigt mycket 
:( 

Jag var med Senja och titta på The Hobbit, och efter vi såg den så hade vi jätte lust och se alla lotr filmer, så vi hade lotr maraton på lördagen :D det var ganska bra att se alla lotr filmer efter man sett hobbit filmerna för dom sa några saker i lotr filmerna som hände i the hobbit, och man har inte förut tänkt på saken så förrän nu, det var ganska roligt att man så the connetion mellan filmerna. 
Om ni inte förstod vad jag menade så måste ni kolla de för er själva :D 

Gå kolla dom här linkarna, ganska roliga fun facts (som ni alla säkert ren vet), kunde inte lägga upp bilderna direkt här för dom blev suddiga. 




Hahaha kan ni tänka er Nicolas Cage som Aragorn xDDDDDD haha ursäkta mig om ni gillar honom men han skulle nog inte ha passat som Aragorn, Viggo Mortensen är nog mycket bättre, alla lotr filmer skulle nog va mycke sämre ifall Nicolas Cage sku ha varit Aragorn :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar