Leta i den här bloggen

söndag 15 februari 2015

50 Shades of Grey

Som jag sade igår så var jag ju och tittade på 50 shades of grey med mina vänner. Filmen var faktist bättre än vad jag trodde att den skulle vara, kan egentligen säga att den var bra och värd att titta på. Och jag menar nu inte att den var bra för att de hade mycke sex i filmen, utan de hade adaptera boken bra till en film, och de hade gjort filmen bra. Jag tyckte också om hur de hade sattit humör i filmen. Boken innehöll nog också humör, men jag tyckte att de adapterade bra den humörn i filmen, och jag skrattade flere gånger, som var en av orsakerna varför filmen var bra :)
Dakota Johnson (som spelade rollen Anastasia) passade suverent till rollen! Jätte många hade sagt att hon inte kommer passa till rollen, för hon inte är tillräckligt snygg eller tillräckligt bra skådespelärska, men jag tycker att hon spelade rollen Anastasia Steel jätte bra, och man kunde inte ha valt en bättre person till rollen :)

Och för att sluta detta korta inlägg lite bättre så tänkte jag lägga upp några bilder ;)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar