Leta i den här bloggen

lördag 7 februari 2015

90's party!

Min vän Vivian fyllde 20 år förra veckan, och hon hade sin födis fest förra fredagen, och temat var (som ni säkert förstod) 90-talet! Jag hade vetat om temat ren flera månader och blev varje månad bara mer och mer excited :D haha ja älskar 90-tals kläder, som jag skrivit tidigare här på bloggen, så därför var jag så excited :D men jaa jag hade en superkul kväll och jag hoppas att vi snart igen har ett tema party, fö ja älskar tema partyn ^^

Gjorde jag inte en fin kaka? Barbien skall föreställa Vivian ;)





Jelly shots!!! <333


Jag vet inte va de va, men jag gjorde en Miley Cyrus tungpose på jätte många av mina bilder :D kanske därför för att jag hade en Miley hair do den kvällen


Blev lite photoraped av mina vänner...

Tog min polaroid kamera med för polaroid kamerna är ju så 90's ;) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar