Leta i den här bloggen

söndag 15 februari 2015

Ny etikett

Alla (eller dem flesta) inlägg jag har, så har en etikett. lite samma sak som arkiv. T.ex. hot guy of the day, så ifall du trycker på arkivet/etiketten t.ex. hot guy of the day så kommer alla mina inlägg som jag har sparat med etiketten hot guy of the day fram, men jaa ni visste säkert det här ren, men jaa back to the point. Jag tänkte börja en ny etikett som heter diskussion, i den etiketten tänkte jag spara inlägg var jag diskuterar om saker, eller borde jag säga att jag ger en review om saker, t.ex. filmer, böcker, nya saker, eller bara helt enkelt min åsikt om helt olika saker som t.ex. politik eller något annat åt det hållet.
 Varför jag gör det här är för att jag vill ju bli en filmproducent eller en kulturproducent, så jag tycker om att skriva mycket, speciellt när man frågar efter min åsikt, har alltid mycket att skriva när jag får friheten att skriva om vad jag vill, en av orsakerna varför jag startade denna blogg :D och en annan orsak varför jag börjar med denna etikett är för att jag hoppas ni också får någonting ut av det, jag liksom kan ge tips och så. Och vissa männiksor tycker om att läsa åsikitstexter, speciellt då när de har sama åsikt, jag vet att det där just lät dumt, men jag menade att ifall det är någon som har en speciell åsikt och sedan läser att fast jag har samma, men vet inte någon anna som skulle ha samma så blir ju denna person glad för att hen inte är ensam om den saken.
Mitt förra inlägg som handlade om 50 shades of grey, så det var mitt första inlägg med etiketten "diskussion". Och det var också ett bra exempel, för att ifall jag skriver om en film med etiketten diskussion, så ger jag en lite större review om filmern, och inte bara ifall den var bra eller dålig.

Så tänkte sätta en jätte söt katt bild hit till slutet att detta inlägg så det inte bara blev för tråkig <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar