Leta i den här bloggen

söndag 8 februari 2015

Sunday funday

Är inte så jätte sjuk mera, hostar ännu då och då, och måst nog ännu ta fler mediciner för att bli ordentligt frisk, men bättre mår jag nog! Men jaa idag fick vi färdigt det som skulle bli färdigt idag i mitt rum. Det blev jätte fint, och det slutliga resultatet kommer bli ännu bättre :D

Där syns min nya säng (120 cm), mitt rum ser mer spacious ut nu än vad det gjorde förr. Och i ställer för Ior så skall det komma en tavla, och inte en vad som helst för tavla utan:
Jag fick denna pussel till julklapp (hela bilden syns ner till höger på lådan), och den kommer jag sedan limma ihop så jag kan lägga den upp på väggen som en tavla. Den har 3000 bitar så det kommer nog tyvärr ta en stund före jag får den färdigt...

Sen det som jag ännu har kvar är att måla en pall, måla mitt klädskåp och sedam lägga upp spegel dörrar på den, och sen fixa små saker som att byta lampor och några dekorationer o.s.v.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar