Leta i den här bloggen

fredag 6 februari 2015

Update

Jag började träningsboxning förra veckan, och det är jätte roligt! Trodde först att jag aldrig skulle orka med det för det är två gånger om veckan, men hade faktist fel. Det är nog jätte ansträngande, och man svettas som galet, men det är så roligt att man orkar ända till slutet. Där var jag går så har dom musik på i bakgrunden, och sen en gång när det kom lose yourself av Eminem så var jag helt all fired up, heheh xD Det där stället var också en helt klassisk gammal boxningssal som man ser i amerikanska filmer, med en ring i mitten och säckar som hängde där och där från taket, som jag tycker att är jätte coolt, får helt en million dollar baby feeling av de :D 
Någonting som jag tror att jag har glömt att säga är att jag skaffat ett tungsmycke i december förra året, inte så mycket mer och berätta om den saken men tänkte väl att det är dags och säga :D



Och någonting annat som har hänt att jag äntligen fick mitt körkort! En sak av mina nyårslöften är uppfylld, jeej! Säkert första gången det händer till mig :D Men jaa jag skulle få min student present av min pappa sen när jag avklarat mitt körkort så nu när jag gjorde det (eller jag fick körkort 9.1) så fick jag min present. Jag bad om en ny säng, och den kom igår, OMG den är underbar! Sååå skööön <3 men jaa nu när jag fick min nya säng så bestämde vi att äntligen remontera mitt rum färdigt, har sådä smått hålli på med det i ett år.

Så här så mitt rum ut före min nya säng kom, visar sen en bild av hela mitt rum när det är färdigt, men kommer säkert ta en stund för jag far till mamma på söndagen så det blir lite paus med remontet. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar