Leta i den här bloggen

lördag 21 februari 2015

Villains

Tänkte göra en liten villain appreciation post, för att det finns några villains som bara är så jävla bra och ljuvliga.

Tänkte börja med en sån härän rolig bild:


Efter den bilden tänkte jag att det skulle passa att jag listar först upp de villains som är jätte coola och super awesome, men samtidgt är de super snygga:


  • Loki - Thor & Avengers




  • Captain Hook - Once Upon A Time




  • Bucky Barnes/Winter Soldier - Captain America 



  • Thranduil - The Hobbit



  •  Khan - Star Trek Into Darkness


  • Void Stiles - Teen Wolf



  • Niklaus Mikaelson - The Vampire Diaries & The Originals



  •  Young Magneto - X-Men



  • Valentine Morgenstern - The Mortal Instruments: City of Bones



Det här var nog min min till alla de villains jag just nämnde :D



Till de nästa villains jag lägger upp så tänkte jag att den här bilden skulle passsa bra in :D
Så de villains jag nu nämner så också helt awesome och bäst, och som man borde inte gilla men de är så coola så det går bara inte att hata dem: 

  • Voldemort - Harry Potter




  • Bellatrix Lestrange - Harry Potter




  • Severus Snape - Harry Potter




  • Davy Jones - Pirates of the Caribbean 


  • Magneto - X-Men



  • Darth Vader - Star Wars




  • The Joker - Batman



  • The Evil Queen/Regina Mills - Once Upon A Time













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar