Leta i den här bloggen

lördag 11 april 2015

Sunny day

Idag har det varit en såå underbar dag, jätte soligt och varmt. Synd att jag inte har hunnit vara ute, var bara en stund när jag skulle till butiken :D men jaa ja har varit inne för att jag har städat lite och sen laga en present färdig till min vän Vivian, hon har sin housewarming party idag. 

En typisk mirror selfie måst man ju alltid ta i hissen 

Vi gav salt och knäcke bröd obviously fö det är en housewarming fest, och sen som extra så coconut oil, pasta me pesto och cider och såklart några färggranna shotti glas för såna behöver man alltid ;) om ni undrar varför jag sa vi så jag ger denna present tillsammans med min vän Simone

Vet inte ifall ni alla vet vad Mumin är (en finsk serie, som har varit en bok först, googla!), men det här kortet som jag lagade skall föreställa Mumin huset :D

Aaand the finnished product

And the outfit, jag ber om ursäkt för kaoset som är mitt rum

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar