Leta i den här bloggen

måndag 11 maj 2015

12 shades of fashion

Så min bästa vän Simone har nu gått ett år i en textil/mode/kläd (va det nu sen heter :D) skol linje, och de har hållit på att sy sin egen klädkollektion det året de har varit där. De hade sin fashion show några veckor sedan, och den hette 12 shades of fashion, och Simones klädkollektion hette The Wing Collection. Herregud hon hade sytt fina kläder! Super snygga, so proud of her! Alla andra hade också sytt fina kläder, men Simones kollektion var ju såklart den bästa ;) sen for vi på en efterfest och vi hade en superkul kväll! Var definitivt en kväll jag inte kommer att glömma.

Här är bilder av hennes kläder:




Och här är några väldigt lyckade bilder från efterfesten...
But first let me take a belfie





Simone är hon i svart, heh heh no pun intended, joo jag vet,jag är jätte rolig...
Men jaa från vänster: Sarjanna, Simone, jag, Katinka
I swear vi hade jätte kul fast Katinka ser lite uttråkat ut på bilden :DD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar