Leta i den här bloggen

söndag 10 maj 2015

Glad morsdag!

Hoppas ni alla har haft en trevlig morsdag, hade själv en trevlig. Vi började fira morsdag egentligen ren igår på lördagen, min mamma hade biljetter till en champagne händelse, så vi fo dit och samtidigt på en champagne tasting, fick dricka champagner som var värda bland annat 450€, tastingen var klockan 13.00 så de va en ganska bra väckning :D sen for vi på lunch till ett jätte trevligt ställe, som hade en amerikansk diner tema, som säljer bara olika hot dogs och hummer, själv tog jag en hallumi ost hot dog, super gått!
Men idag så tänkte jag att det skulle vara trevligt och laga en morsdags brunch, vi drack också lite champagne, fö det är ju morsdag och man skall ju fira den :D

Den där stora flaskan innehöll (om jag kommer ihåg rätt) 6 l champagne, den var jätte stor fast den inte rikit ser ut som de på bilden, men om ni tittar på skillnaden till de andra flaskorna (som är normal storelek). Haha vi har en sån dän stor flaska hemma som dekoration, som pappa har fått från jobbet :D


Några bilder från champagne tastingen


Här är en bild på min hot dog :D ser de int gått ut? Och ser inte platsen mysig ut!



Och här är bilder från brunchen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar