Leta i den här bloggen

måndag 4 maj 2015

Mad Max

Som ni säkert vet så kommer det och komma en ny Mad Max film, var rollen Max spelas av Tom Hardy. Mad Max ettan kom på tv för några veckor sen och jag bandade den, fick jätte stor lust och se den igen för jag såg trailern för den nya Mad Max filmen på tv, blev lite cought up och såg alla 3 Mad Max filmer istället :D
Måst nog säga att fast filmerna är gammla (första kom ut 1979) så verkar det inte direkt att filmerna skulle vara över 30 år gammla, jag tycker de är bra gjorda för att vara filmer som är gjorda över 30 år sedan, och därför tappar man inte intresset när man ser på filmerna, tycker också om filmerna för de är just sådana filmer jag gillar; action, fiction och en plot som man inte ser/hör ofta, att den är genuin. Ifall man borde sätta dem i ordning så tycker jag mest om 2, sedan 1 och till sist 3, fast fyran kommer säkert vara min nya favorit :D Gäller nog se ifall du gillar action, bilar, postapokalyptisk fiktion, och jaa Mel Gibson :D och en annan orsak varför man borde se filmerna för de är ju klassiker ;)


Måst nog säga att Mel Gibson såg nog ganska så bra ut i den här åldern!


Här är trailer för Mad Max: Fury Road, kan nog inte vänta tills den kommer ut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar