Leta i den här bloggen

lördag 23 maj 2015

Sverige del 1 - 5 Seconds of Summer konsert

Förra veckan var jag i Sverige med min vän Senja för vi skulle gå och titta på 5sos konserten. Allts måst nog säga så här till att börja med att jag hade nog tappat ganska mycket intresse för dem egentligen, heh, MEN efter konserten så blev jag pånytt kär och ännu mer än vad jag någonsin har varit! Har sett dem nog förut, de var förband för One Direction förra sommaren när vi (jag och surprise surprise Senja) var i London och se på dem, men jaa de var så mycket annorlunda när det är deras egen tour! Så bra! Ashton har förut alltid varit min favorit, och Michael har ganska ofta varit ganska nära nummer ettan, men ändå inte riktigt vunnit, men nu efter konserten, herregud Michale Clifford! No words! Huh han var nog bara så underbar, och hans hår var en underbar färg, det var sådär ljusblått, en av de bästa färgerna han har haft hittills. Men Ashton var nog on point också ;)













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar