Leta i den här bloggen

lördag 23 maj 2015

Sverige del 2

Tog faktist inga bilder från Sverige, kom på det när jag var på väg hem :D men vi var inte så länge där, vi for på tisdag kväll ock kom tillbaka på torsdag kväll. Vädret var faktist jätte dåligt just då när vi var där, det regnade hela onsdagen (konserten var då), och sen var det ganska kallt och blåsigt på torsdagen så kunde inte riktigt ta bilder t.ex. i regnet x) men en riktig trevlig resa hade jag ändå, och konserten var super och var faktist ganska skönt och ha lite ledigt från jobbet :D och ett stort tack till Lotta och Nina (våra vänner) som lät oss bo hemma hos dem när vi var där! 

Eller den här bilden är den ända jag tog ifall man inte räknar med 5sos konserten :D

Och här är det jag jag köpte:

Såklart måste man ju köpa lite merch ;)

Victoria's Secret <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar