Leta i den här bloggen

måndag 15 juni 2015

Sooo game of thrones happened...

Ni alla har säkert sett sista avsnittet av game of thrones vid det här skedet, och då vet ni säkert att Jon Snow dog i slutet (förlåt ifall jag spoila), och ni alla är säkert lika konfunderade och chokerade som jag. Han var min favorit person, jag vet att alla säger de, men om jag nu skulle måsta välja en ny favorit så vet jag inte vem jag skulle välja, kanske Daenerys, men jag let´s skip to the point. Kan inte ännu heller förstå att han dog, det var så många spekulationer om att han var destant for great things (hehe jag bara måste, passade så bra in), om han ens är död, eller jag vet inte vad jag skall tro. Ni alla vet säkert om alla spekulationer som R+L=J, Azor Ahai, tredje drak huvudet, men ni som inte vet så titta DEN HÄR länken först, och sedan DEN HÄR. Sååå jag är väldigt konfunderad just nu, vet inte vad jag skall tro, brukar aldrig ha lycka med favorit person i game of throne så...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar