Leta i den här bloggen

fredag 12 juni 2015

Summer of 2014 - Weekend festival

Så jag var förra året på weekend festival, det var en EDM special edition. Där var många jätte bra artister som t.ex. Deadmau5, Showtek, Martin Garrix, Calvin Harris, Dimitri Vegas & Like Mike och många fler. Den bästa artisten från dag 1 var nog Martin Garrix, inte bara därför för att jag tycker att han är helt underbar men han var superbra på scen, det var första gången jag såg honom live, och skulle gärna se honom pånytt, han var bara så underbar! Men måst nog säga att Calvin Harris var nog en liten disappointment, han var nog bra men inte så bra som jag trodde han skulle vara, gillar nog hans musik jätte mycket, kanske jag hade lite för high expectations, dunno, men jaa weekend festival var i överlag superkul!

Min outfit för dag 1:

Showtek (de var också jätte bra): 





Martin Garrix:



 Vi ett skede så joina R3hab Martin Garrix på scenen och de spelade deras sång tillsammans




Dimitri Vegas & Like Mike (de var superbra!):

 När de spelade så var det en underbar sunset, bilderna gav inte solnedgången justice, men det såg jätte underbart ut speciellt när scenen såg bra ut med sina ljus och allt och en jätte fin solnedgång bakom den.





Calvin Harris: 









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar