Leta i den här bloggen

torsdag 30 juli 2015

Blev gudmor!

Var förra veckoslutet i Tammerfors, var vissa av mina släktingar bor. På fredagen firade vi min mammas lillebrors 50 års födelsedag, vi for och äta till ett jätte mysigt ställe i en saluhall, de hade stängt hela saluhallen den kvällen och hade öppet bara den restourangen, det var ganska roligt när vi var ensamma i hela saluhallen :D 
Och på lördagen gick vi till dopet och jag blev gudmor <3 pojken fick namnet Iiro. Han var nog såå söt!

Min syster och hennes pojkvän bodde på ett hotell under veckoslutet i Tammerfors.  Vi åt lunch i deras hotell på översta våningen, där är en bar som har glasväggar så man ser utsikten


Utsikten var super fin, men surprise surprise så regnade då så det ser lite grått ut


Såhär såg restourangen ut



Hahaha min gudsons storebror, som bara är 2 år gammal älskade att ta bilder, speciellt selfien, och han tog dom själv, han var nog så underbar!

Jag och min gudson <3

Här är bilder från dopet -->



Gav denna sked och kort åt min gudson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar