Leta i den här bloggen

fredag 3 juli 2015

JEEEEJ!

Fick för några dagar sedan veta att jag har fått en studieplats! Wohooo! Skall börja studera tradenomi, var inte min nummer etta på min ansökningslistan, men det är en studieplats, och skolan är nära var jag bor så det är jätte bra att jag kom in. Dessutom så kan man nästan bli vad som helst med en ekonomi utbildning :) fo med min vän Simone och se på Jurrasic World samma dag (jätte bra film btw), och före det så for vi till en terass och drack lite skumppa och firade mig, och efter filmen for vi ut till en klubb :)
Här är en bild på Simone från terassen

Nästa dag så for jag med mamma till en terass och drack igen skumppa för min ära :D sen gick vi och äta pizza, som var bra för jag behöver lite krabbismat :D

Den här outfitten är från när jag var med mamma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar