Leta i den här bloggen

tisdag 14 juli 2015

Solig dag

Träffade min vän Senja idag, vi shoppade lite och for sedan på en drink, och då fick vi den bra iden att ha en liten foto session.. Gick inte så bra x) men det var jätte skönt att vädret var bra idag, vädret har inte varit det bästa här i Finland denma sommar :D 
Skulle inte heller shoppa förän augusti, för att i augusti skall jag på resa med 4 av mina vänner, vi skall till Split som ligger i Kroatien, men jaa, fick inte köpa någonting men såklart gick jag och spendera lite pengar..

Ootd -->

Senja <3

Vi fick nog några bra bilder, och med några så menar jag mer som one in a million



Vi kom på att det här att vara modell och få bra instagram bilder är inte vår strong suit, vi kan smila normalt säkert för en bild men sen efter det så förlorar vi vår pokerface och jaa, får sånhäna bilder -->






Men från en sak till en annan, här är det jag köpte -->

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar