Leta i den här bloggen

onsdag 23 december 2015

Adelsbal

Finland har sin självständighets dag den 6 december, och då är det också adelsbal. Jag är inte själv adlig men min vän Simone är, så jag var hennes avec. Det var jätte roligt, det är inte ofta man får klä upp sig i fina klänningar och känna sig som en prinsessa :D först var vi i riddarhuset var vi åt och dansade och sen gick vi på efterfest. Till riddarhuset kommer alltid ett band som spelar live musik, och detta år kom Satin Circus, det var ganska kul för de var med och försöka komma till eurovisionen förra året men ble tvåa, de spelade jätte bra, sen kom de med och festa till efterfesten. De var super kivoga, talade och dansade med dem alla ^^






Jag och simone <3

Satin Circus och vi i riddarhuset

Simone, Paul från Satin Circus och jag från efterfesten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar