Leta i den här bloggen

lördag 2 januari 2016

Födisfest

Jag fyllde 20 i början av december, iik de lite skrämmande, för att jag är halvvägs till 40 och om 10 år så är jag 30 :D också lite konstig känsla att jag inte mera är en tonåring, nu ska man då va vuxen och göra bra beslut :D men iaf på min födelsedag som luckily enough va på en fredag, så var vi först hemma hos mig och förfesta och sen for vi till en bar, hade super roligt, och fick en massa kivoga presenter, tack alla som kom <3
Fick några "bra" bilder i början av kvällen förän jag glömde ta mer :D




Haha fick ett vinglas vart en hel flaska ryms i!

Gjorde de här själv ^^



Haha vi låg i sängen och åt pizza hela nästa dag, #hangoversquadgoals



Här är mina super fina presenter, enhörnigen är ett telefonskal, så fin!! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar