Leta i den här bloggen

onsdag 6 januari 2016

GO FINLAND!!

Jeeeee!! Go finlaand!! Jag är så stålt att vara finne just nu! Ni flesta förstår säkert att jag talar att vi igår vann junior vm!!! Jag var ute igår i en bar med mina vänner och kollade på matchen, herregud det var en så intensiv match! De var så bra vibbisar i baren genom hela matchen, alla var helt in the zone. Var nervös genom hela matchen för det var så nära att Ryssland skulle vinna! Fan det var en bra match, kan inte ännu heller komma över hur bra matchen var! Kan inte heller komma över hur snyggt det vinnande målet var av Kasperi Kapanen! 

Ihanaa leijonat ihanaa!! 

Här är trion som alla talar om! Puljujärvi, Aho, Laine <3

Och här är mina två favoriter Sebastian Aho och Jesse Puljujärvi <33

Kasper Björkqvist är också ganska så underbar <3 om ni inte ännu har sett intervjun på svenska han gav under matchen efter att det blev 3-3, så gå se!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar