Leta i den här bloggen

lördag 2 januari 2016

God jul!

Det här året var jag på julaftonen hos mina släktingar i Tammerfors. Har inte firat jul där sen jag var en bebis så det var jätte kiva och vara där för en gångs skull. Fick också se min gudsson som bara är 6 månader gammal, och hans storebror som är två år gammal, de båda var sååå söta <3 sen så for vi till min pappa och firade jul där den 25 :)


Min gudson Iiro tog sim nap på mig, där låg han sen och sov ^^


Julgubben kom också, det var så roligt och se minerna på barnen när de så julgubben :D


Haha vi ett skede så klättrade båda på mig :D


Och här är vi hos min pappa och firar jul

Fick ganska mycke presenter som kommer vara jätte usefull när jag flyttar hemmifrån, hoppas det bara blir snart så ja får använda dem så fort som möjligt :D min pappa har faktist själv gjort den där trä skärbredan ;)




Väskan och tröjan är av märker Marimekko, som är ett jätte känt finsk märke

Den här pyjamasen är sååå skön!


Fick också konserbiljetter till 5 seconds of summer som kommer till Finland på sommare! Can't wait! ^^

Fick jag inte det sötaste julkortet <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar