Leta i den här bloggen

torsdag 28 januari 2016

Gott nytt år!

Jag vet att jag är lite sent ute med det hela nya året och allt det meen tänkte nu att de skulle vara helt okej att visa några bilder från mitt nyår :) vi var först hos min vän och förfesta och sedan for vi till en annan vän och var där ända till 12 slaget, senare under kvällen for vi till en bar. Det var helt kul där i baren, men det gäller ändå inte att fara till en bar på nyåre, eller jag gillar inte så mycket det, man är i barer hela åre runt, så på nyåre kan man göra någo lite mer speciellt :) iaf så vi var inte så länge i baren för att vi kom dit så sent :D sen for vi tillbaka till vår vän och fira resten av nyåre :)
Gjorde inte några speciella nyårs löften, för jag är inte så speciellt bra på att uppfylla dem, heh, men skall försöka lite bättre detta år ^^ som sagt gjorde inte några speciella, bara vanliga som att; äta mer hälsosamt, motionera mera, fortsätta vara bra i skolan, få min sömnrytm fixad och sånt :)

Mitt 2015 i några bilder, den här la jag upp på min instagram ^^

Haha jag och min vän Katinka hade ganska samma klädsel under kvällen :D





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar