Leta i den här bloggen

söndag 14 februari 2016

Glad vändag ❤️


Glad vändag allihopa!

Har inte gjort något jätte speciellt idag men gjorde ganska mycket igår. Var först med min pappa och hans sambo och äta i en Japansk restourang, har inte varit på det stället förr men det var jätte gott! Sedan for vi på en konser, sångaren var Olavi Uusivirta, han är en finsk skådespelare och sångare. Han var jätte bra, hade ingen aning att han skulle vara så bra, han var jätte karasmatisk och glad hela tiden :) Sedan for jag och mina vänner till en sitz efterfest, det var jätte roligt, träffade på vänner man inte sett på länge :) kom först hem 6 tiden med Senja :D sååå därför har jag inte gjort så mycket idag förutom äta lite krabbis mat ^^ fast var nog också duktig och skickade några jobb ansökan ;)



****************

När jag vaknade så fick jag denna ljuvlig vändags present av Anne (min pappas sambo) <3 


Till kvällen så bakade jag mokkarutor och gjorde varm kakao till oss för vändagens ära ^^


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar