Leta i den här bloggen

tisdag 22 mars 2016

Påsklov

Idag började mitt påsklov, wohoo! Har äntligen lite paus från skolan, har haft så mycket skola nu på sistone så de skönt med lite lov :) fast har egentligen ganska mycket och göra nu :D skalö föra min mamma klockan 6 på morgonen till sjukhuset var hon kommer ha en operation, hon kommer vara där hela påsken så jag är ensam... Meeen de helt lugnt för mina vänner kommer imorgon och vi skall ha filmkväll, men före det skall jag till läkaren och få mitt sjömansintyg, och på torsdag morgon har jag en viktig jobb intervju, och sen på torsdag kväll skall jag jobba som bartender vid min skolans bar (har just börjat med det, superkul!) så kommer fira långfredagen med en fin hangover :D så jaa, har nog mycket att göra fast jag har ledigt, men som tur är det mesta roliga grejer som jag skall göra :)

Köpte en ny bomber jacket några dagar sen, en svart den här gången :D

Måste köpa kanin öron fö festen på torsdan har påsktema ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar