Leta i den här bloggen

tisdag 19 april 2016

Cruising down the street

Som jag sa i förra inlägget så är jag ju sjuk, har nu varit i tre dagar. Ha inte gått till skolan eller gjort någo skolarbete så jag har bara luggit hemma. Fast de ljuvligt att bara ligga hemma och inte göra någonting så blir de lite långtråkigt nog. Har mått jätte dåligt nog, har inte ens lust att äta.. Men igår kväll så kände jag mig lite piggare så jag och min vän Larisza bestämde oss igår att vi går lite och cruisa och köpa mat, hon är också sjuk så de va bra att ingen smitta någon annan :D vi gick och köpa hamburgare to go och åkte sedan genom Brunnsparken och Ärtholmen och tittade på den fina solnedgången. Sedan stannade vi vid Ärtholmen och åt våra hamburgare, såå mysigt! Sen chilla vi, lyssna på musik, tala skit och såna grejer tjejer oftast gör :D





Så passligt att det just igår var en sån fin solnedgång!

Cool kids on the block

Ååh det var så underbart för sen kom vi på att sitta på bilens motorhuv, så som i alla filmer, så mysigt <3 

Sedan åkte vi hem, måste nog vila för jag måst nog bli frisk, för att jag har en jobb intervju senare idag och fest på fredagen och nästa vecka är det vappen! Så måst nog bli frisk snabbt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar