Leta i den här bloggen

måndag 18 april 2016

Festfestfest

På fredagen firade vi hemma hos mig Emilias födelsedag, hon fyllde 20 :) vi var först hemma hos mig och drack, spelade bearpong och allt möjligt och sedan gick vi ut till en bar. 

Gjorde det här kortet till Emilia


Och sen den här kakan, lagade Michael Kors logon på kakan för Emilia älskar Michael Kors :)

Typ den "bästa" bilden jag har från kvällen, och inte ens alla är på bilden :D

Det var lite för kallt att vara ute :D

Så här såg min lördag ut före jag gick ut, kaka och friends <3

Lilla tjuven Lina i farten igen, to de här coasters från baren :D


På lördagen var det ylonz, som är en fest för studerande, jätte stor grej, var man går från bar till bar under hela dagen. Var själv bara på efterfesten. 
Det här är sen ända bilden jag har från lördagen, med ljuvliga Amanda <3 det regnade på lördag kväll så jag typiskt nog blev sjuk..

Så måst ta alla de här medicinerna nu..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar