Leta i den här bloggen

söndag 3 april 2016

Påskfest

Förra veckans torsdag på påsklovet så var det fest i min skolans bar var jag jobbar, kan säga att det hände myyycke under den kvällen :D jag började jobba på skolans bar tack vare min nya vän Larisza. Träffade henne för första gången på en halloween sitz, hon går alltså i min skola också men på en annan linje. Så tidigare under detta år så träffade jag henne pånytt och hon sa att hon skall börja och jobba på skolans bar och då sa jag att jag också skulle villa och så fixa hon mig dit :) är så glad att jag kunde börja för har haft det sååå kul där, så tack Larisza <3 och är jätte glad att ha dig som vän!
Okej så tillbaka till påskfesten. Hade superkul då, träffade på många nya jätte trevliga människor och hade jätte kul med alla som jobbade där :)
Sen när alla hade fari hem så började vi spela beerpong hela moronen, for hem först 8 :D

Temat var ju såklart påsk så vi klädde ut oss till kaniner, och såklart måste vi ha på våra halaren :)


Jag och Larisza <3

Haha vet inte om ni ser men våra koppar hade exakt samma mönster vid ett skede!

Trevligt när jag vaknade någongång på eftermiddagen (hups) och så ut såhär.. Alla hade skrivi saker på mig med tush, fick några telefonummer också på mina arm ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar